اخبار

تمدید مجدد مهلت ارسال آثار جشنواره مشارکت ملی گردشگری تا 20 شهریور

پیرو درخواست های مکرر علاقه مندان به شرکت در دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا تاریخ 20 شهریور به مدت پنج روز تمدید شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نظر به برگزاری جشنواره مشارکت ملی گردشگری با توجه به تماس مکرر هموطنان عزیز مبنی بر اینکه به علت حجم بالای ترافیک پرتال جشنواره تاکنون موفق به ارسال آثار خود نشده اند دبیرخانه جشنواره تصمیم به تمدید مهلت ارسال آثار تا تاریخ 20 شهریور ماه گرفت.

بنا بر این اقدام هموطنان از سراسر کشور می توانند آثار خود را در چهار حوزه «عکس»، «خاطره نویسی»، «ایده های نو» و «فیلم کوتاه 60 ثانیه ای» به دبیرخانه جشنواره مشارکت ملی گردشگری به آدرس اینترنتی  www.Irantourismfestival2.com  ارسال کنند.

همچنین شرکت کنندگان قادر خواهند بود با ورود به درگاه اینترنتی مذکور از اطلاعات کلی درباره شرایط شرکت در جشنواره، جوایز  وامتیازات عمومی در نظر گرفته شده آگاهی یابند.

/انتهای خبر

درباره جشنواره

"بگو، در زمين گردش کنيد و بنگريد خداوند چگونه آفرينش را آغاز کرد سپس خدا وند (به همين گونه) جهان آخرت را ايجاد مي کند."مردم جهان با اهداف متفاوت، روزهای زیادی را در طول سال جشن می‌گیرند،‌ یکی از مهمترین اهداف این است که تمام مردم این کره زمین با هم یکی و متحد شوند. مراسم در هر کشوری مطابق با آداب و سنن و قوانین دولتی آنجا برگزار می‌شود اما هدف غایی و بنیادی این روزها این است که مردمان جهان با هم هماهنگ شوند به این امید که جهانی آرام و بدون جنگ و بدون ناراحتی داشته باشند. سازمان ملل متحد و زیربخش های آن نیز در همین راستا روزهای خاصی را با نامهای مختلف و موضوعات متفاوت بعنوان روزهای جهانی مطرح می کنند تا ضمن ایجاد یکپارچگی بین کشورهای مختلف زمینه الزام و توجه همه حکومتها را به برنامه ریزی و اجرای برنامه های ویژه این روزها، ایجاد نمایند.

تمام حقوق این سایت محفوظ است.© طراحی و پیاده سازی فرتاک

Search